Laten we elkaar helpen

 

Laten we elkaar helpen!

Met de uitbraak van het coronavirus leven we in een bijzondere tijd. We moeten er alles aan doen om elkaar te beschermen en te helpen.
Wij zijn natuurlijk 'slechts' een webwinkel en we verkopen geen producten waarmee we de wereld kunnen redden, maar we willen al onze vaste klanten en relaties zo goed mogelijk helpen. We doen dit door:

  1. Gratis verzending van al onze producten aan te bieden. Veel mensen zijn nu aan huis gekluisterd en gaan liever niet naar  buiten. Geen probleem, wij bezorgen gratis.
  2. Voldoende voorraad aan te houden. Ons magazijn ligt goed gevuld met al onze hardlopende producten. Daarnaast hebben we goede afspraken met onze producenten voor extra snelle leveringen indien nodig.
  3. Onze Klantenservice is normaal bereikbaar en staat voor je klaar. Heb je een vraag of een bijzonder verzoek? Bel of mail ons en we doen er alles aan om je te helpen 
  4. Kopen op rekening. Financieel kan het soms net even moeilijk zijn in deze periode. Bij ons kun je (conform onze voorwaarden) gewoon op rekening kopen. Of kies voor AfterPay, ook dan mag je betalen na ontvangst van je product. Heb je een speciale vraag? Ook hier geldt weer; bel of mail ons, we helpen je graag!

Gratis verzending voor alle bestellingen!

Tot en met 6 april 2020 worden alle bestellingen binnen Nederland en België gratis verzonden! We rekenen geen verzendkosten op onze producten. Je hebt geen speciale kortings- of actiecode nodig. Onze webshop rekent automatisch € 0,- verzendkosten.

Bezorging pakketten

Nu het kabinet aanvullende maatregelen heeft aangekondigd tegen het verspreiden van het coronavirus komen er meer vragen over de bezorging van post en pakketten. Voor bezorging binnen Nederland en België werken we nauw samen met PostNL.

Allereerst: het virus kan niet worden overgedragen via post of pakketten. PostNL bezorgt onze pakketten daarom tot op heden zoals je van ons gewend bent. Om de verspreiding van het virus te voorkomen, nemen ze wel extra maatregelen. De gezondheid en veiligheid staan hierbij voorop. Wil je precies weten wat de extra maatregelen van PostNL zijn: klik dan hier voor meer informatie.

Houd er wel rekening mee dat het voor kan komen dat de bezorging soms 1 of 2 dagen langer duurt, dan je gewend bent. Wij verzenden alle orders die op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst zijn, altijd dezelfde dag. Maar door de grote druk op de bezorgdiensten, kan het voorkomen dat zij 1of 2 dagen extra nodig hebben.

BEZORGING PAKKETTEN BUITEN NEDERLAND

In verband met het coronavirus nemen landen maatregelen die invloed kunnen hebben op het logistieke proces. Naast dat er op vele bestemmingen sprake is van een vertraging zijn er landen die maatregelen nemen om het contact tussen bezorger en ontvanger te minimaliseren. Dat kan bijvoorbeeld inhouden dat ze niet langer een handtekening voor ontvangst vragen terwijl de zending wel gewoon wordt bezorgd. Ook kan het zo zijn dat tijdelijk naar bepaalde landen geen afvoer kan plaatsvinden.

Klik op deze link voor een overzicht van actuele verstoringen die mogelijk invloed hebben op de internationale post- en pakketbezorging.

Hulp nodig, of wil je zelf helpen?

Er zijn allerlei manieren waarop je kwetsbare mensen in je eigen omgeving kunt helpen. Ook zijn er veel mensen met een vitaal beroep die hard jouw hulp kunnen gebruiken. Voorbeelden hiervan zijn:

  • Boodschappen doen
  • Oppassen op kinderen
  • Sociaal contact met eenzame mensen
  • Medicijnen ophalen
  • De hond uitlaten
  • Bijles geven

Er zijn veel plekken op internet waar je hulp kan vinden of aanbieden, enkele voorbeelden zijn (klik op de naam):  CoronaHelpers en het  Rode Kruis .

Heb je vragen over het coronavirus en hoe je hier mee moet omgaan? Hier vind je alle vragen en antwoorden (klik op naam): RIVM

Tot slot

Om met de woorden van onze premier te eindigen:
Blijf elkaar helpen waar dat kan en let een beetje op elkaar.