Veel gestelde vragen


Hoe kan ik betalen?

Bij ons betaal je veilig en gemakkelijk. Je kunt betalen met:
  • iDeal
  • Creditcard: Wij accepteren Visa, Mastercard en American Express
  • Rembours: Je betaalt aan de bezorger. De rembourskosten zijn 8,40 euro. (Bij een bestelbedrag boven de € 75,00 vervallen de door ons gerekende verzendkosten. Rembourskosten van PostNl worden bij een bestelbedrag boven de € 75,00 nog altijd in rekening gebracht)
  • Automatische incasso: Wij schrijven het bedrag automatisch af van je rekening
  • Op factuur: Bestellingen tot 150,00 euro kun je op factuur laten leveren 
Meer over de betaalmethoden

Wat zijn de verzendkosten?

Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.
  • Wij bieden gratis verzending in heel Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk voor bestellingen van € 75,00 of meer
    Nederland      Duitsland      België      Oostenrijk      Overige landen   
  Bestelbedrag boven € 75,00    GRATIS GRATIS GRATIS GRATIS € 14,75
  Bestelbedrag onder € 75,00   € 5,50 € 5,50 € 5,50 € 5,50 € 14,75

Hoe lang is de levertijd?

Wij hebben alle producten op voorraad. Hierdoor kunnen we razendsnel leveren. We verzenden onze pakketten met PostNL. Zij leveren in principe de volgende dag. Dit betekent dat als je jouw bestelling op werkdagen voor 15:00 uur doorgeeft, je het pakket de volgende dag in huis hebt. Wanneer een product onverhoopt niet op voorraad blijkt te zijn, nemen we altijd even contact op.
  • Voor 15:00 uur besteld is de volgende dag in huis
  • Verzendingen naar het buitenland kunnen langer duren. Hou rekening met enkele dagen

Worden de producten discreet verpakt?

 

Al onze producten worden discreet verzonden.
  • Ze worden verpakt in een neutrale doos
  • Er moet altijd getekend worden bij de deur door de geadresseerde
  • De zendingen worden niet afgegeven bij de buren

Is er een handtekening nodig voor ontvangst?

 

De Chauffeur bezorgt het pakket alleen op het door jouw opgegeven adres. Dit biedt jouw extra zekerheid dat alleen jij de bestelling in ontvangst kan nemen. Mocht het na de tweede bezorgpoging nog niet gelukt zijn het pakket bij je te bezorgen, dan wordt het pakket door PostNL naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht. Je hebt dan drie weken de tijd om het pakket op te halen.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wil je jouw levering ontvangen in het buitenland? Neem dan even contact met ons op. contactformulier.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

Is jouw bestelling niet aangekomen? Neem dan meteen contact met ons op. contactformulier.

Ik heb een andere vraag

Stel je vraag via het contactformulier. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk een goed antwoord van ons. Wil je niet wachten, dan kun je ook bellen met: 010 8 200 362. We staan je graag te woord.